Tidig morgon

Är uppe med tuppen som vanligt, klockan halv sex känns iaf tidigt när man inte somnade innan två. Livet med bebis är slit ibland, men det är samtidigt underbart! Anton möter varje dag med ett leende så varför inte jag?
Kunde ju ha lagt mig tidigare... men kvällarna är så fina att det är synd att slösa på dem.

                       Möts man varje morgon av detta leendet kan det inte bli fel.


Baknerven gör sig gällande idag, skulle vilja göra en devil´s chocolate cake. Så mycket choklad kan ju inte vara fel, eller?
Jag kan ju alltid ge bort den så att risken för att föräta sig minimeras :)


Första gången...

Allra första inlägget, i den allra första bloggen. Vad jag kommer skriva om det vet jag inte ännu,
men det visar sig väl...

Är hemkommen från Jönköping där Tolles föräldrar bor, har spenderat en mysig helg där, såklart
har vi inte kommit därifrån utan att ha besökt både A6 och Ikea. Undrar om det är möjligt?
Köpte lite ljus och grejor så nu har jag adventpysslat innan jag satte mig för att bli bevandrad i bloggvärlden,
vilket inte är det lättaste!

Tack för första gången...


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0