Bubbetorp = julmys

Idag tog vi oss en tur till julmarknaden. Första julen med bebis, det känns så underbart att se Anton vara så nyfiken och gladlynt. Inte många sura miner ifrån den lillkillen!
Julkänslan infinner sig verkligen på Bubbetorp, det är glögg och pepparkakor, det är häst och vagn, tomtar, godis... ja, allt man kan tänka sig. Det luktar underbart av fuktigt gräs, eldning, djur, matlagning...
det doftar granris, det doftar jul!
Sprang förbi ett vackert vattenfall som jag var tvungen att fota, passerande undrade nog vad jag pysslade med när jag stod och hukade på bron :)
Anton somnade som en stock av den brusande forsen. Härlighet!


Väl hemma har vi börjat måla om i kök och vardagsrum, som vanligt när man kommit halvvägs blir man skeptisk och undrar, blir det här verkligen snyggt?
Men vi håller oss iskalla tills det är klart, sedan får vi se om vi det blir några ändringar.
Hade en fotosession med Julia också, en sådan söt ochh vacker tjej. Ska fråga om hon tycker det är ok om jag lägger upp en bild av henne på bloggen. Hade varit skoj.

Imorgon söndag blir det än mer julmys med festligheter på mammas och Lennis Loge (hemliga loger), skinkmacka och liknande. Säkert roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0