Glaskonst och shopping i Kosta

Idag har det varit Kosta Boda för hela slanten. Har blivit nyfrälst... glasfrälst! Fastnade speciellt för Åsa Jungnelius och Ludvig Löfgrens designs. Något utöver det vanliga. Denna skulle se fin ut hemma hos mig;
Så söten ändå så rock´n roll. Kolla in guldsplattret.
Ludvig Löfgrens Old School kollektion, glas med inspiration tagen från tatueringsvärlden var också något att sukta efter,
och mycket rolig att kolla in. Införskaffade en liten ljuslykta i form av en dödskalle, kunde bara inte låta bli...                                                                        

  Jag och Skallen.

Många shoppingsteg och en betydligt lättare plånbok senare, bar det av hemåt i den lilla röda bilen. Det visade sig att hemresan blev lite längre än ditresan, på grund av en vilsekörning på en timme plus.
Men efter många förvirrade förfrågningar om vägen, och ett otal asgarv senare, kom vi rätt tillslut och nu sitter jag här hemma framför dumburken och kollar in bonden och Oskyldigt dömd som den självdiagnostiserade tv-oman jag är.
Men nu så är det dags för mig och mina trötta shoppingfötter att sova för natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0