Bloggoholic i advent

Inte trodde jag att det skulle vara så beroendeframkallande! Nu sitter jag här mitt i natten och försöker klura ut headers, html-koder och en massa annat...
vill att bloggen ska ha ett viss "look" (löjligt va), men när man är nybörjare tar det en stund att fundera ut hur man ska nå målet.

Jag älskar december, advent och julpyssel är superhög mysfaktor! Tror det är min kära mamma som smittat mig, hon är craaazyy about allt som andas jul. Hon har köpt en tomtedräkt till Anton, så jag antar att det kommer bli hans kall från och med nu. En gång tomte, alltid tomte?



Han skulle nog bli supersöt i rött...

Det blev ingen devil´s kaka, sparar den till ett mer speciellt tillfälle. Tolle har redan krupit till kojs, och nu är det minsann min tur.
Godnatt och dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0